Teste/baterii de teste

DISPONIBILE ÎN CABINETUL DE PSIHOLOGIE 

Chestionarul de  Screening şi Diagnostic   Psihiatric   (chestionarul   PDSQ), autor Mark Zimmerman, hestionarul PDSQ permite obţinerea atât a unui scor general al psihopatologiei, cât şi a scorurilor la subscale specifice, vizând 13 tulburări de pe axa I: Tulburare depresivă majoră, Tulburare de stress posttraumatic, Bulimie/ alimentaţie compulsivă, Tulburare obsesiv-compulsivă, Tulburare de panică, Tulburări psihotice, Agorafobie, Fobie socială, Abuz/ dependenţă de alcool, Abuz/ dependenţă de medicamente (droguri), Tulburare de anxietate generalizată, Tulburare de somatizare, Ipohondrie. 


Sistemul Achenbach Al Evaluării Bazate Empiric (ASEBA), autori: Thomas M. Achenbach și Leslie Rescorla, urmărește  evaluarea competenţelor, a funcţionării adaptative şi a problemelor copiilor şi adolescenţilor într-o manieră facilă şi eficientă.



Inventarul de depresie Beck, autori: Aaron T. Beck, Robert A. Steer, Gregory K. Brown


Matrici Progresive Color (CPM) (adecvate copiilor şi persoanelor vârstnice), autori: J. Raven, J. C. Raven, J. H. Court, oferă o măsurare mai acurată a proceselor intelectuale ale copiilor cu vârsta între 4-11 ani (mai precis a inteligenţei nonverbale), ale persoanelor retardate mintal şi ale vârstnicilor. 


Bateria memoriei de lucru (BML), autor Aurel Ion Clinciu,  urmărește testarea memoriei de lucru, care acoperă ciclurile şcolare elementar, gimnazial şi liceal.


Testul de Apercepție Tematică (T.A.T.®), autori: Henry Murray, Christiana Drummond Morgan. T.A.T.® este o tehnică proiectivă ce urmărește să evalueze modelele de gândire, atitudinile față de sine și față de ceilalți, capacitatea observațională și răspunsurile emoționale ale subiectului la un material slab structurat.


Chestionar de evaluare a strategiilor de învățare SMALSI (8 - 18 ani): Identificarea unor strategii de învățare insuficient dezvoltate; Identificarea motivației școlare reduse; Evaluarea elevilor cu dizabilităţi (tulburări de învăţare, ADHD, tulburări emoţionale)


Chestionar de evaluare a simptomelor copilului CSI-4 (7 - 12 ani): ADHD cele trei tipuri; Tulburare opoziționismului provocator; Tulburare de conduită; Anxietate generalizată; Fobie specifică; Obsesii, compulsii; Tulburare de stres posttraumatic; Ticuri motorii și vocale; Schizofrenie; Tulburare depresivă majoră; Tulburare distimică; Tulburare autistă și sindrom Asperger; Fobie socială; Anxietate de separare; Enurezis, encoprezis.